Startsidan FourFourOne Qweety.nu Internetkonsulten Caffo@Twitter Brejkish
Dödsförklarar bloggen.
För er som inte har lagt märke till det, så är denna bloggen extremt inaktiv sen en tid tillbaka. Detta är för att jag har så extremt mycket annat arbete att göra, och så lite tid över. Blogg.se är dessutom inte ens kul att använda då deras "PRO"-priser är patetiskt dyra, och deras banner förstör en hel design med sin placering. Jag tänker inte heller sänka mig till den nivån som webdesigner, att jag börjar använda Wordpress som majoriteten av datanördar.

Jag kommer helt enkelt invänta den punkt då jag har mer tid över för mig själv, då jag kommer bygga ett eget portfolio med alla dom funktioner jag eftertracktar då jag på senare tid har lärt mig rätt mycket (enligt mig) rätt mycket PHP/MySQL.

Tills vidare kan ni i vilket fall hålla ögonen öppna på Fourfourone.se och Gorestyles.com där det inom snar framtid kommer dyka upp riktigt feta hemsidor, med en touch av Caffoholic.

Till er som vill hålla er uppdaterade om mina bilder, hemsidor, beats och allt av det jag skapar, kan "Gilla" min grupp på facebook (http://www.facebook.com/Caffoholicfans) där jag uppdaterar nyheter allteftersom jag har tid.

Mvh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Caffoholic Design 2010