Startsidan FourFourOne Qweety.nu Internetkonsulten Caffo@Twitter Brejkish
Heldag med bloggen..
Det var längesen jag hade sånhär sug till att skapa! Suttit istortsett hela dagen och fixat med bloggen. Trots att jag vet att jag är sån, att jag börjar blogga aktivt i 2 veckor, för att sedan låta bloggen dö ut.. Fuck it, jag blir nöjd i vilket fall, och det är kul att se hur sidan utvecklas. Har ni några ideér till vad jag kan göra mer med bloggen? Alternativt några åsikter om vad som behöver ändras/förbättras/läggas till/tas bort?

Nu är det enbart "Startsidan" som är pillad på, så gå inte in i t.ex kommentar/arkiv/kategori-sidorna riktigt än, för där ser det ut som faeaen! just nu. Lär bli nånting jag påbörjar nästa helg, men förtillfället finns inte orken för det!
Nu blir det till o kolla på om vi har någon film, ta sig en kopp kaffe, en cigg, och se ifall min broh brejkish har lust att tjöta telefonen lite.

Ha det bra sålänge folks!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Caffoholic Design 2010