Startsidan FourFourOne Qweety.nu Internetkonsulten Caffo@Twitter Brejkish
Nu är det natten! Jobba imorgon!
Typiskt Söndagar så sitter man här vid 22.00 och är inte trött för 5 öre. Det kommer sluta med att man vrider sig fram och tillbaka tills man kanske (om man har tur) somnar vid 01.30, för att sedan vakna som en zombie vid 05.00.

Jag har dock varit sjuk förra veckan, så nu känner jag mig stel och det kliar i kroppen. Det kommer bli gött att komma tillbaka till jobbet imorgon. Denna veckan är det även PayDay så det är extra roligt. Sparar en hel del pengar till körkort nu, men nånting vill man unna sig för att hålla motivationen på topp. Tror det blir en Eckö-tee för min del, var rätt längesen jag skaffade en ny, och Eckö har den absolut tyngsta loggan där ute!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Caffoholic Design 2010