Startsidan FourFourOne Qweety.nu Internetkonsulten Caffo@Twitter Brejkish
Oseriös...
Jag blir tydligen kallad för 'Oseriös'..
Jag tar åt mig den dagen jag blir kallad för det, av en person som är minst lika målinriktad och engagerad som jag  själv är, i vad saken gäller. Det är även kul när ersättning utlovas till folk runtom, men när den som utför arbeten värda tusentals kronor sitter tomhänt. Ibland är livet underbart :)

Jag har alltid hållt mig till "vill man ha nånting, så får man betala för det, eller så får man lära sig själv." i vissa fall har jag gjort undantag då jag gillar personen som vänder sig till mig, eller för att det är för ett gott ändamål. Hade dock inte räknat med kränkningar i slutändan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Caffoholic Design 2010